sandwich-bag

پاکت ساندویچ بیرون بر کرافت

با توجه به این موضوع که در حال حاضر فروش دلیوری فست فود ها رو به افزایش است و اگر فست فود یا رستورانی در امر بیرون بر ضعیف عمل کند میتوان گفت حجم عظیمی از مشتریان خود را از دست خواهد داد و در عین حال کیفیت بسته بندی امروزه نمایانگر عیار یک برند می باشد ، بر آن شدیم تا در راستای طراحی و تولید انواع پاکت های فست فود در سایز های مختلف و همچنین طراحی و تولید انواع مختلف جعبه های بیرون بر و داخل سالن فست فود خدمت رسانی نماییم.
پاکت ساندویچ بیرون بر کرافت در ابعاد استاندارد به صورت عمومی چاپ و تولید شده و با تیراژ های پایین بنا به درخواست مشتری به فروش می رسد.
پاکت ساندویچ عمومی در ابعاد ۳۲ در ۱۲ با ارتفاع ۴۰ سانتی متر و با چاپ افست دو رنگ و کرافت ۸۰ گرم درجه یک تولید شده است که این امر باعث اصتحکام بیشتر این پاکت می شود.
در حال حاضر شما می توانید پاکت ساندویچ کرافت با طرح عمومی را با مناسب ترین قیمت از سایت کارافود به صورت آنلاین خریداری کنید.

شایان ذکر است که وبسایت کارافود زیر نظر مجموعه بزرگ کارانیک عصر ، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین برند های فعال در زمینه تولید و طراحی محصولات بسته بندی فست فود با بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در این عرصه فعالیت می نماید.

برای خرید پاکت ساندویچ کرافت با طرح عمومی کلیک کنید

همچنین برای چاپ پاکت ساندویچ کرافت با طرح اختصاصی و دریافت مشاوره رایگان در زمینه طراحی و تولید انواع بسته بندی فست فود می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
رضا فردی مدیریت محترم مجموعه کارانیک عصر : ۱۹ ۱۰ ۳۴۷ – ۰۹۱۲
ماهان فردی مدیریت فروش مجموعه کارانیک عصر : ۶۴ ۲۶ ۷۲۶ – ۰۹۱۲

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جعبه فست فود ، جعبه ساندویچ ، جعبه همبرگر ، جعبه سیب زمینی ، پاکت ، جعبه ، پاکت بیرون بر ، پاکت ساندویچ ، پاکت پیتزا ، پاکت سوخاری ، جعبه سوخاری ، بسته بندی ، بسته بندی فست فود ، توسینی ، کاغذ ساندویچ ، سینگل ، جعبه پیتزا ، بشقاب سیب زمینی ، بشقاب سوخاری
تمامی حقوق وبسایت نزد فروشگاه کارافود محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از محتویات وبسایت پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت و سئو : ماهان فردی