pizaa-bag

پاکت پیتزا بیرون بر کرافت

پاکت پیتزا بیرون بر کرافت مخصوص پیتزا تک نفره به صورت عمومی چاپ و تولید شده و با تیراژ های پایین بنا به درخواست مشتری به فروش می رسد.
پاکت پیتزا عمومی در ابعاد ۲۵ در ۲۵ با ارتفاع ۳۵ سانتی متر و با چاپ افست دو رنگ تولید شده است ، همچنین در چاپ پاکت پیتزا بیرون از کرافت ۷۵ گرم درجه یک استفاده شده است که این امر باعث اصتحکام بیشتر این پاکت می شود.
در حال حاضر شما می توانید پاکت پیتزا کرافت با طرح عمومی را با مناسب ترین قیمت از سایت کارافود به صورت آنلاین خریداری کنید.

شایان ذکر است که وبسایت کارافود زیر نظر مجموعه بزرگ کارانیک عصر ، یکی از شناخته شده ترین برند های فعال در زمینه تولید و طراحی محصولات بسته بندی فست فود با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در این عرصه فعالیت می نماید.

برای خرید پاکت پیتزا کرافت با طرح عمومی کلیک کنید

همچنین برای چاپ پاکت پیتزا کرافت با طرح اختصاصی و دریافت مشاوره رایگان در زمینه بسته بندی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
رضا فردی مدیریت محترم مجموعه کارانیک عصر : ۱۹ ۱۰ ۳۴۷ – ۰۹۱۲
ماهان فردی مدیریت فروش مجموعه کارانیک عصر : ۷۱۴ ۸۰ ۷۹ – ۰۹۱۹

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جعبه فست فود ، جعبه ساندویچ ، جعبه همبرگر ، جعبه سیب زمینی ، پاکت ، جعبه ، پاکت بیرون بر ، پاکت ساندویچ ، پاکت پیتزا ، پاکت سوخاری ، جعبه سوخاری ، بسته بندی ، بسته بندی فست فود ، توسینی ، کاغذ ساندویچ ، سینگل ، جعبه پیتزا ، بشقاب سیب زمینی ، بشقاب سوخاری
تمامی حقوق وبسایت نزد فروشگاه کارافود محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از محتویات وبسایت پیگرد قانونی دارد.
طراحی سایت و سئو : ماهان فردی